Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Гръмна => не пали
Collapse
X
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеНики, ще се хванеш в приключение. Изключи му непременно газовия клапан за да няма газ и като го оправиш - на газаджия за да не си вкараш таралеж в гащите
---------- Post added at 09:53 ---------- Previous post was at 09:50 ----------
По-принцип не, затова иска и по-голямо предварение. Но се изпарява и запълва по-бързо, гори в обема, а от там по-голямо нагряване, ... гърмеж и цепнати колектори. За да се цепнат от бензин мога да повярвам само ако някой ми каже, че е имал такъв случай и колата е била БЕЗ ГАЗОВА УРЕДБА
---------- Post added at 09:56 ---------- Previous post was at 09:53 ----------
Този клапан се управлява от екуто за газ. В първия момент на контакт то се включва и това е достатъчно при пикаеща дюза да зареди с газ. А тръгнеш ли да палиш (вече като въртиш)той отново е отворен. Поне аз не знам да има газов инжекцион който да си включва клапана чак когато достигне температура за превключване на газ
---------- Post added at 14:34 ---------- Previous post was at 14:34 ----------
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеТова в долната част на колектора ли - в смисъл там където има захващане за задната му част......Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеКлапана се вклчюва когато достигне температурата за обръщане на газ. .Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНики, на щипките се чупи. Понеже не може да се откопчае там е най-слаб и там се чупи."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеТака де, ама исках да видя дали наричаме едно и също нещо с него "щипки".......щото през 2008 тъкмо като боднах първата газ, по инерция я запалих, така ми издумка че целия пластмасов колектор беше излязал от металния, и изхвърлен назад......но понеже захващането отзад съм го отсвирил, просто си ги закачих наново и потеглих......ако беше захванат, гаранция щеше да цъфне....Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS
Comment
-
наи интересно ми стана по въпроса може ли на бензинова 156 с пластмасов всмукател да се сложи газов клапан за налягане на всмукателния колектор и да се кара с обикновена газова,като също се откопчае отдолу както ферариста е направил евентуално да не се чупи а само вади при гърмежи на газ
сори за спамаАмбицията е последното убежище на неудачника
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеАз предлагам да се провери дросела
Някой да е правил побългаряване там?
P.S. Иначе запали след смяна на колекторите.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеМоже да се сложи и металния колектор от 145/146 2.0 16в, за да не го мислиш толкова като гръмне.
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщениеПърво се оказа, че въздуховода между дебитомера и дросела е нацъфкан, даже скъсан. Може би един от признаците за бедна смес. Големи мъки с тоя маркуч. По моргите е липсващ или скъсан...слабо място явно.
Някой да е правил побългаряване там?
P.S. Иначе запали след смяна на колекторите.GTV
Comment
-
Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщениеВ евро 07 нов е 20-ина лева.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеEeееее стига де,не ми се вярва,доколкото знам тези маркучи за 156 се правят само оригинал и са по 100-ина лв.
хем мек...
хем твърд...
хем крив...
хем температуро устойчив...
хем маслено устойчив...
Тук го има на по-тънка цена, ама 20лв...?Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщениеИ е
хем мек...
хем твърд...
хем крив...
хем температуро устойчив...
хем маслено устойчив...
Тук го има на по-тънка цена, ама 20лв...?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment