Известие

Collapse
No announcement yet.

Гръмна => не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
    Утре я карам при вас във Венера и ще видиш
    През средата на колекторите има нещо като сглобка и се е пръснала,зяпнала долната част.
    Това в долната част на колектора ли - в смисъл там където има захващане за задната му част......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Ники, ще се хванеш в приключение. Изключи му непременно газовия клапан за да няма газ и като го оправиш - на газаджия за да не си вкараш таралеж в гащите

      ---------- Post added at 09:53 ---------- Previous post was at 09:50 ----------

      По-принцип не, затова иска и по-голямо предварение. Но се изпарява и запълва по-бързо, гори в обема, а от там по-голямо нагряване, ... гърмеж и цепнати колектори. За да се цепнат от бензин мога да повярвам само ако някой ми каже, че е имал такъв случай и колата е била БЕЗ ГАЗОВА УРЕДБА

      ---------- Post added at 09:56 ---------- Previous post was at 09:53 ----------


      Този клапан се управлява от екуто за газ. В първия момент на контакт то се включва и това е достатъчно при пикаеща дюза да зареди с газ. А тръгнеш ли да палиш (вече като въртиш)той отново е отворен. Поне аз не знам да има газов инжекцион който да си включва клапана чак когато достигне температура за превключване на газ
      Клапана се вклчюва когато достигне температурата за обръщане на газ. И има много коли които са гръмнали на бензин нямащи газово. Едно време и моя колектор гръмна така. Но само се отвори без да се счупи.

      ---------- Post added at 14:34 ---------- Previous post was at 14:34 ----------

      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Това в долната част на колектора ли - в смисъл там където има захващане за задната му част......
      Ники, на щипките се чупи. Понеже не може да се откопчае там е най-слаб и там се чупи.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Клапана се вклчюва когато достигне температурата за обръщане на газ. .
        Знаеш ли, по принцип това е така. Но направи една проба - подай само на контакт. Газовия инжекцион се включва за десетина секунди и се изключва, ако не въртиш да запалиш. През това време клапата ти е включена. При мен поне е така. А ако колегата не си е чистил филтъра на тази клапа нищо чудно тя да не затваря добре. Имах го на 33-та този случай
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Ники, на щипките се чупи. Понеже не може да се откопчае там е най-слаб и там се чупи.
          Така де, ама исках да видя дали наричаме едно и също нещо с него "щипки".......щото през 2008 тъкмо като боднах първата газ, по инерция я запалих, така ми издумка че целия пластмасов колектор беше излязал от металния, и изхвърлен назад......но понеже захващането отзад съм го отсвирил, просто си ги закачих наново и потеглих......ако беше захванат, гаранция щеше да цъфне....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Така де, ама исках да видя дали наричаме едно и също нещо с него "щипки".......щото през 2008 тъкмо като боднах първата газ, по инерция я запалих, така ми издумка че целия пластмасов колектор беше излязал от металния, и изхвърлен назад......но понеже захващането отзад съм го отсвирил, просто си ги закачих наново и потеглих......ако беше захванат, гаранция щеше да цъфне....
            Да отзад има някакъв тампон май който го държи за шасито. При мен си е плътно до металния, а отзад се е счупил и зяпнал.
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
            Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
            Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

            Comment


            • #51
              Аз предлагам да се провери дросела
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #52
                наи интересно ми стана по въпроса може ли на бензинова 156 с пластмасов всмукател да се сложи газов клапан за налягане на всмукателния колектор и да се кара с обикновена газова,като също се откопчае отдолу както ферариста е направил евентуално да не се чупи а само вади при гърмежи на газ

                сори за спама
                Амбицията е последното убежище на неудачника

                Comment


                • #53
                  Може да се сложи и металния колектор от 145/146 2.0 16в, за да не го мислиш толкова като гръмне.
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Аз предлагам да се провери дросела
                    Първо се оказа, че въздуховода между дебитомера и дросела е нацъфкан, даже скъсан. Може би един от признаците за бедна смес. Големи мъки с тоя маркуч. По моргите е липсващ или скъсан...слабо място явно.
                    Някой да е правил побългаряване там?

                    P.S. Иначе запали след смяна на колекторите.
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                    Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                    Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      Може да се сложи и металния колектор от 145/146 2.0 16в, за да не го мислиш толкова като гръмне.
                      Стават ли на 156/1,8ТС?
                      Алфа 156 1,8ТС 1998г

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
                        Първо се оказа, че въздуховода между дебитомера и дросела е нацъфкан, даже скъсан. Може би един от признаците за бедна смес. Големи мъки с тоя маркуч. По моргите е липсващ или скъсан...слабо място явно.
                        Някой да е правил побългаряване там?

                        P.S. Иначе запали след смяна на колекторите.
                        В евро 07 нов е 20-ина лева.
                        GTV

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
                          В евро 07 нов е 20-ина лева.
                          Eeееее стига де,не ми се вярва,доколкото знам тези маркучи за 156 се правят само оригинал и са по 100-ина лв.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            Eeееее стига де,не ми се вярва,доколкото знам тези маркучи за 156 се правят само оригинал и са по 100-ина лв.
                            И е
                            хем мек...
                            хем твърд...
                            хем крив...
                            хем температуро устойчив...
                            хем маслено устойчив...

                            Тук го има на по-тънка цена, ама 20лв...?
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                            Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                            Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                            Comment


                            • #59
                              Що ми се струва, че от 147 май може да се попригоди. Ма ги нямам двете коли в момента едновременно една до друга
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
                                И е
                                хем мек...
                                хем твърд...
                                хем крив...
                                хем температуро устойчив...
                                хем маслено устойчив...

                                Тук го има на по-тънка цена, ама 20лв...?
                                Имах един хвърлен някъде из сервиза, 20 лв си беше нормална цена, тия хайвани не ти ли казаха че има такъв някъде там.......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X